Doprava kurýrní službou
Zboží by Vám měl být doručen nejpozději do 48 hodin od potvrzení naskladnění zboží v našem skladu.
Zboží můžete platit bankou předem nebo na dobírku.
Dodání je zajištěno kurýrní firmou GLS, nebo můžete využít odběrná místa ZÁSILKOVNY.
Možná platba kartou při přebírání zásilky přímo u kurýra
Cena je stanovena:
Expresní balík GLS platba dobírkou: 127,00 CZK s DPH
Expresní balík GLS platba předem: 90,00 CZK s DPH
GLS odběrné místo (do 20kg) platba dobírkou: 55,00 CZK s DPH
GLS odběrné místo (do 20kg) platba předem: 45,00 CZK s DPH
Zásilkovna platba dobírkou: 79,00 CZK s DPH
Zásilkovna platba dobírkou: 59,00 CZK s DPH
Reklamace mechanického poškození z přepravy:
Vizuálně zkontrolujte, zda je obal neporušený a nevykazuje zjevné znaky poškození.
Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Balíček nemusíte před kurýrem rozbalovat.
Pokud zjistíte zjevné poškození, zboží nepřebírejte a do přepravního listu napište - "odmítnuto - ZBOŽÍ POŠKOZENÝ".
V případě poškození tuto skutečnost prosím ihned oznamte e-mail: kliky-schranky@kliky-schranky.cz.
Podpisem přepravci potvrzujete, že zásilka byla převzata v pořádku a nepoškozena.
V případě poškození samotného zboží po rozbalení bezodkladně nejpozději však do 3 pracovních dnů
tuto skutečnost oznamte na tel: 774 066 100, popř. e-mail: kliky-schranky@kliky-schranky.cz.
Pozdější reklamace tohoto charakteru nebudou akceptovány s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Doprava je hrazena zákazníkem.