9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi av souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši Českou adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme průběžně informovat o stavu reklamace.
Zákony a předpisy:
- Zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji
- Zákon č. 428/2002 Z.z. o ochraně osobních údajů
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Adresa pro Českou republiku :
Vyřizování reklamaci a vrácení zboží :
KLUCKA s.r.o.
Bukovecká 106
739 91 Jablunkov
žádáme zákazníky, aby při vrácení zboží resp. reklamaci poslali sms na telefon 774 066 100
pro rychlejší a přesnější vybavení Vašeho vrácení zboží